Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

neděle 16. prosince 2012

Úkol č. 15,17,22,26,59 splněn!

Wow. :D 5 úkolů..... začínám se pomalu ale jistě blížit ke stovce! :D

ne,nezačínám,ale to nevadí,protože jsem realizovala plno věcí,které bych jinak neuskutečnila :)
třeba úkol:
15 - Jelikož jsem potřebovala nějaký levnější dárek pro tatínka,šla jsem vytisknout fotku a dám ji do rámečku...no snad se bude líbit :D

jono,je to on -_- se předvádí :D


17- Konečně jsem měla ten bubble tea :) No,na mě to bylo strašně sladký a za 60 korun to fakt nestálo... měla jsem teplej s nějakou třešňovou příchutí? :D ja nevim,něco takového to bylo :D 




22- no a na ukol 17 navazuje sushi,protože oboje sem splnila asi v jedné jediné hodině! :D Byla sem s Adélkou ve vaňkovce ;D jinak sushi jsme měli s lososem ,zázvorem a w/vasabi/y (promiňte,ale ja fakt nevim,jak se to píše a nechce se mi to dávat do vyhledávače....ach,ta lenost :D )

 Adélkaaa! ;)

 a naše sushi,MUHAHA ! ♥ bylo fakt dobrý :33


26- no,tohle je taky docela dlouhý příběh.Poprvé jsem si koupila 25g sypaného bílého čaje s příchutí jahody za 27 korun! :O  No,jelikož jsem pak jela z města,kde jsem byla s Petruškou ♥ ( a to tady ani nebudu rozepisovat,jak sem na ni musela hodinu čekat,než se uráčila dojet...né tím mě fakt naštvala ! :D ) 
Ale zpět k čaji.Když jsem jela domů a přijížděla na přestupní místo,kde mi měl jet autobus,tak jsem viděla jak už přijíždí...Tak jsem si říkala že mi to supr vychází,vyskočila jsem ze šaliny(jo,jsem z Brna ;D) a trtala na ten bus.Jenže asi v půlce cesty si vzpomenu,že sem v té šalině nechala ten čaj ... Debil no . :D 
Takže jsem si ho pak jela koupit znova ;DD a je mňam :33


59-Jelikož má taťka míň práce když je zima,tak se KONEČNĚ vrhl na polámané žaluzie a opravil zpřetrhané silony na oknech,které drží ty žaluzky....
Konečně mi nesvítí ta lampa z ulice v noci do ksichta! :))) :D



no a za tyhle úkoly přidávám 75 korun do prasááátka! :) 














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)