Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

neděle 12. května 2013

Dalších 9 cílů a snů splněno!

Asi teda začnu popořadě.Dlouho jsem sem nic nepřidávala a neaktualizovala a tímto se omlouvám všem čtenářům za menší pauzičku.Slibuju,že v tomhle článku vám to snad vynahradím.

Ubíhají dny,týdny,měsíce a mně se stále daří plnit nové a další cíle.Sem sama ze sebe překvapená :D Opravdu jsem nečekala,že to půjde až TAK dobře. :D

Úkol č.8-Tento poněkud zvláštní cíl jsem si dala schválně,protože se všude mluví,píše,konzultuje a já nevím co ještě,že lidstvo,respektive společnost,se málo raduje,zůstává zarputilá a nemá radost z maličkostí.Tak jsem to chtěla aspoň lehce změnit.Řeknu vám,nebylo to tak jednoduché,jak to vypadá.Na člověka,kterého znáte,bych se klidně usmála a nepřišla bych si blbě,ale na člověka,kterého vidíte asi jen jednou v životě a nemáte s ním žádnou spojitost se jen tak navazuje i oční kontakt špatně. :D Každopádně většina z mých obětí mi úsměv oplatila a snad jsme oba měli i o něco lepší den.

                                   

Takže se častěji usmívejte!! :)


Úkol č.10-Jo,normálně sem si založila Instagram...Konečně :D
  ZDE je odkaz,kdyby se někdo chtěl mrknout. :)


Úkol č.23-Jíst mořské plody.Toto je taky celkem vtipná historka :D Jak se později dovíte,tak jsem byla ve Francii a jelikož neumím francouzsky,tak jsem si dávala jen jídlo podle toho,jak vypadá a bylo mi celkem jedno,jak se jmenuje,protože jsem tomu stejně nerozuměla :D Nakonec jsem s chutí zbaštila kalamáry,aniž bych tušila,že to jsou chapadla z chobotnice.A víte co? Nebylo to zas tak špatný! :D Ale kdybych to věděla dopředu,tak to nikdy do úst nestrčím :D

 
Aspoň jsem splnila další cíl (y) :D


Úkol č.43 a 44-No,jak jsem se už zmiňovala výše,byla jsem ve Francii v Paříži :) Bylo tam úžasně,opravdu nádherné město ...Dokonce jsme navštívili i Pařížský Disneyland,který byl opravdu skvělý.

 Dráha Indiana Jonese (y)

 Pařížský Disneyland




Bazilika Sacré-Cœur 








A prostě klasika všech klasik-Eifellovka :)



Úkol č.78-Tenhle úkol je běh na dlouhou trať.Přiznejme si,že shlédnout dva seriály,při kterém má jeden z nich 9 řad a dva celovečerní filmy(Akta X) a ten druhý jich má sice méňě,ale zato je pořád aktuální a přibývají nové díly,na kterých už jsem se stala úspěšně závislá. :D (TVD) Takže tímto škrtám jako splněno.

                           




Úkol č 82 a 91-Udělat 25 testů na přijímací zkoušky a dostat se na gymnázium.Jak můžete vidět,tyhle dva cíle spolu úzce souvisí.Vzhledem k mým budoucím ambicím jsem chtěla na gymnázium a tomu předcházela i poctivá a celkem i psychicky a časově náročná příprava.Cvičných testů jsem udělala daleko více než 25 a na gymnázium jsem se dostala,a dokonce jsem skončila jako 28. z 262 uchazečů.Takže jsem přijata a od nového roku budu chodit na Gymnázium Elgartova 3,Brno.



Úkol č.101-Pořídit si nový mobil..Juhuu! Mám hoo ^.^ Samsung galaxy S3 mini bílý.Je to prostě miláček :D Můžu doporučit.Za celkem přijatelnou cenu opravdu dobrá věcička.

                                                                      

Tak jak jsem to tak všecko spočítala,do prasátka musím hodit 90 korun .. :/ Tak budu mít vybílenou peněženku.. :D Co se dá dělat. :D 

Tak mi držte palce a já se s váma loučím.. Zdarec :))

1 komentář:

  1. Akta X jsou skvely, jeden ze serialu, kterej definoval moderni televizni tvorbu :) A ted nekdy oznamili ze budou novy dily, resp. asi osmidilna miniserie (oba hl. herci se vrati) - oh yeah!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)