Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

čtvrtek 31. října 2013

Další 3 cíle odškrtnuty !

Po měsíci vám tu dávám menší přehled toho,co se mi zase podařilo :)

Cíl č.13-3 týdny se s nikým nepohádat
Když se ohlédnu zpět,tak poslední 3 týdny jsem spíše řešila sama sebe,než ostatní.Taky jsem moc nikam nechodila,takže ani neměla možnost se s někým pořádně pohádat.I když pro mně byly tyto 3 týdny docela depresivní a slabší,pomohly mi k tomu získat dalších 15 korun do prasátka,a škrtnout tento cíl :)

Teď už se mám fajn,je mi hej,doufám,že to tak zůstane,a hádat se stejně s nikým nebudu :D



Cíl č.34-Jít do divadla
Na začátek vám musím prozradit,že sem tento cíl přímo ,,přesplnila" :D poslední dobou jsem do divadla chodila hodně často,skoro každý týden,takže se cíl plnil lehce.
A tady je malá ochutnávka.
Brno:

Husa na provázku-
Ze života hmyzu 
Jelikož je tohle především experimentální divadlo,nedivte se,že se opravdu budete divit! ;)
Stručně řešeno motýli,brouci,larvy či mravenci vám předvedou opravdu dobré herecké a akrobatické výkony,které vám vyrazí dech a donutí přemýšlet nad situacemi,které jsou nám možná něčím blízké.

 

Hadivadlo-
Tajná zpráva z planety matek
Musím říci,že tohle bylo představení nebylo jen pro dámy,a diváci všech věkových kategorií si vždycky přišly na své.Hra byla inspirována skutečnými matkami a jejich zkušenostmi,takže to dává celému večeru tu správnou vůni.Chvílemi vám lítostí tečou slzy po tvářích,ale za chvíli je vystřídají slzy štěstí.
Za mě můžu jedině doporučit! :)





Městské divadlo Brno-
Čarodějky z Eastwicku
Představení,které vám vyrazí dech.Brilantní výkony známých herců,úžasné skladby a texty,rozmanité kulisy a monstrózní zážitek...
Od publika si tato inscenace vysloužila bouřlivý a dlouhý potlesk ve stoje.






Cíl č.87-Zůstat nonstop vzhůru
Jeden říjnový víkend byla menší akce u kamarádky a já ani nepočítala,že tam přespím,což se ani nestalo,protože jsem nezamhouřila oči,jen jsem jí okupovala byt.Sama bych to ale nezvládla,a proto mi s tímto ne tak lehkým pomohl jeden dobrý kamarád.Chtěla bych mu tímto poděkovat.
A my to dokázali! Celou noc jsem nespala ! Je to opravdu hrozné,vyčerpávající a už to nikdy nechci zažít,ale cíl mám splněný,takže skvěle. :D




Díky moc za přízeň a podporu,co mi dáváte :)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)