Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

středa 4. března 2015

61 splněna už dávno!

cíl 61=> Pořádně někoho překvapit

A proč dávno? Nu,jak říká náš pan profesor z češtiny, to bylo tak, že
když jsem si tak jednou povídala s kamarády a vzpomínali jsme na oslavu narozenin jednoho z nás, tak mi ten jeden dotyčný řekl: ,,Úplně jsi mi vyrazila dech, moc jsi mě tím překvapila! Byl jsem z toho úplně vedle!" A o co se jedná?
Asi před půl rokem slavil tento kamarád sedmnácté narozeniny a já, abych nepřišla na oslavu s prázdnou, jsem ukuchtila muffiny. No a zbylo mi těsto :D Takže co teď s ním, že? A tak jsem upekla takový menší dortík. Byl to hodě spontání nápad, ale bylo vidět, že předčil očekávání. 
Až byli všichni na místě, tak se zhasly světla a všichni začali zpívat známou narozeninovou písničku ,,Hodně štěstí,zdraví..." Sehnala jsem předtím nějaké barevné narozeninové svíčky, které jsem pak zapálila na dortě a předala oslavenci, který , jak bylo už zmíněno, byl ohromně překvapený. A mě to velice zahřálo u srdíčka, že jsem někomu mohla udělat radost :)


A taky proto,protože jsem splnila další cíl,juchů ! :)

Snad se mi to podaří všecko odškrtat, poslední dobou na splnění těch cílů dost pracuji, takže můžu slíbit, že se máte na co těšit! :)

Mějte se fanfárově !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)