Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

pátek 30. ledna 2015

Raz,dva ještě ne,ale TŘI !

3 a dost? Nebo do třetice všeho dobrého? Kdo ví. Já doufám, že to dokončím! :) Pomalu ale jistě se vážně blížím ke konci.. Ještě 16 přání a je to!
 Další splněné a dlouho odkládané bylo, že napíši mým blízkým osobám dopis.

= přání číslo 3.

Abych to více definovala, tak jsem napsala dopis jen svým přátelům. Rodina mi je samozřejmě taky moc blízká, ale tohle byl úkol zaměřený jen na tu nepokrevní linii. :D
Nuže, dopis jsem se rozhodla napsat jenom opravdovým kamarádkám a kamarádům. Většinou jsem jim sdělila, proč jsou pro mě důležití, shrnula jsem, co se mi na nich vlastně líbí a proč je ,,miluju".
Každé psaní mělo zhruba půl stránky A4 a bylo psané na počítači... Já vím, jsem lenoch, ale věřte mi, že i pro ty vyvolené by to byl oříšek přečíst, protože škrábu jak kocour. A bohužel i když se snažím, tak to po mě hodně lidí nepřečte. Tak mě omluvte.
Pod celý dopis jsem ještě napsala citát, který jsem našla na internetu, a který se hodil k našemu vztahu.
Každá obálka označená ,,krasopisným" písmem- jménem obsahovala ještě sladkost. Aby věděli, že mi dodávají energii jako cukr,třeba. Zezadu obálky je ještě prosba-doporučení aby byl dopis otevřený někde v soukromý.


                  

No a druhá věc bude ten dopis předat. Neslibuji, že ho dám všem. A když už, tak některým dřív, některým později.

Jako cenu útěchy Vám sem dám některé citáty, co jsem použila, ale samotné dopisy zveřejňovat nebudu. Přece jenom tyhle články čte spousta lidí a tohle je docela osobní věc. Trochu bych porušila listovní tajemství, no ne? :)


,, Získat kamaráda je jako nalézt poklad. Ztratit dobrého kamaráda je jako ztratit kus sebe... ''
,, Přátelé jsou andělé, kteří nám dávají křídla, když ta naše zapomněla, jak létat...“
,, Přítel není ten, kdo tě drží za ruku, ale ten, kdo se dotýká tvého srdce... ''
„Přítel je, kdo o vás ví všechno a má vás pořád stejně rád.
Je to osoba, s kterou se odvažujete být sám sebou.“

A navíc průběžně plním další přání, a to za každý splněný cíl si dát do kasičky 15 korun :)

Budu moc ráda, za jakékoliv námitky, dotazy, či třeba pochvaly! :)

Díky, že to čtete!



1 komentář:

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)