Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

čtvrtek 22. ledna 2015

Sedm!

Tak,poslední dobou jsem se nějak rozjela . Jeden cíl, jeden článek. Tak přesně takhle jsem si na začátku představovala, že to bude vypadat. :D  Dneska jsem splnila další cíl, a to ten sedmý v pořadí. Dva dny být milá. Vědomě. Myslím, že to není tak těžké, ale když se pak opravdu snažíte a někdo vás přesto hrozně naštve, tak věřte mi, je docela komplikované to v sobě udržet. Ještě, že jsou to jen dva dny!
A jak to vypadalo? No,přinesla jsem spolužačce jako DÍKY bonboniéru a spolužákovy jsem bez ofrků a otrávených pohledů s úsměvem okopírovala pracovní list do biologie. Usmívala jsem se na známé tváře na ulici, v autobuse a ve škole. Byly to docela fajn dva dny. Občas, když mi ti lidi úsměv oplatili, o hodně se mi zlepšil den. Však to zkuste taky! :)

foto


A co je nového ? :)

Jinak vám všem chci hrozně poděkovat za podporu a za to, jak mi dáváte další motivace splnit opravdu všechny cíle do jednoho. Jak čtete můj blog a nadáváte mi za to, že přidávám málo článků.  Dneska o přestávce u nás ve třídě byl hrozný BOOM a všichni si začali sepisovat svých 101 přání a opravdu do toho chtějí jít! Strašně mě to hřeje u srdíčka. Všem, co do toho jdou vám moc držím palce! :)


Mějte se krásně a doufám, že zas brzy budu mít důvod napsat další článek ! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)