Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

úterý 20. ledna 2015

cíl 79 překonán

....Konkrétně Nazpívat cover a pověsit ho na Youtube....

Když jsem byla malá, tak jsem vždycky chtěla být zpěvačkou, nebo hrát v divadle.
Každý člověk by měl jít za svými sny, že. Tak třeba si mě konečně všimne nějaký člověk, který objevuje talenty a stanu se slavná!

Tak teď to byl pokus o vtip.

Ráda zpívám, to ano. Bez hudby by byl život daleko těžší, to ano. Ale zpěvačka? Já myslím, že zas tak vřelý už to není. Když mi bylo 8, tak to bývávala moje budoucí kariéra. Ale momentálně v té hromadě učení, co se před pololetím nacházím, jsem se konečně dostala k nahrání jedné písničky, kterou jsem nijak zvlášť neupravovala, maximálně nazpívala druhé hlasy a tím jsem skončila. 
 Jo a ještě jsem to pověsila na Youtube. Snad to nebude osudová chyba. Doufám, že až zase budou dávat SuperStar v televizi, tak mě nešoupnou do hvězdné pěchoty. Oj, to by byl trapas...
 Né, že už teď není.


Zacpěte si uši, jestli to budete poslouchat. :D


              Z důvodu zamezení ohluchnutí dalších lidí na tomto světě, jsem se video rozhodla z této stránky smazat, a zůstalo to jen na YT. Takže ještě jednou varuji, pokud to budete chtít slyšet, tak jen na vlastní nebezpečí! :D


                                                        

Moje keramický prase je zas o 15 korunek těžší, juch!

Vzkaz pod čarou.:
Jinak Teru, na ten mikrofon bych dávala pozor, kdyby jsi mi ho půjčila, tak si na mě nemusela být tak hnusná...))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)