Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

středa 14. ledna 2015

5 dalších kroků ke splnění seznamu

Juchů! Konečně zas píšu článek! :D
A co se mi za tu dobu zase podařilo splnit?
Jen se koukejte,čtěte,já jsem byla sama ze sebe překvapená !

č. 9 - Uspořádat/jít na školní sraz 
Tak konečně jsem se zase viděla s lidma ze základky. I když nás ve třídě bylo 25, dostavilo se asi jen 6 človíčků. Měla jsem velikou radost, že opět vidím dávné kamarády a kamarádky. Podělili jsme se o všechny zážitky za uplynulé školní roky, navzájem jsme se seznámili s našimi novými koníčky. Bylo to moc fajn a doufám,že se zase brzo uvidíme! :)

Tímto chci poděkovat všem,co na sraz ZŠ Slovanské náměstí přišli :)

...fotku jsem hledala, ale bohužel žádnou nenašla :(

č.40- Jít si 20x zaplavat 
 Tento cíl jsem splnila chtěně/nechtěně. Jelikož mám ve čtvrtek školu až na 10., tak jsem se rozhodla, že ráno si půjdu vždy zaplavat. A já vážně chodím! :)

Tím pádem už mám i víc než dvacet!
.............
Tip: Jestli bydlíte v Brně, tak doporučuji plavecký bazén Lužánky a příjemné prostředí je i na plaveckém stadionu TESLA na Lesné. Navíc tam to ani není tak drahé ! :)
...............




č.48- Lyžovat v Alpách- Tak tohle nebyl ani tak cíl,jako sen. A mě se opravdu splnil! :) Byl to krásný týden strávený v rakouských Alpách,konkrétně ve středisku Zillertal. Jelikož to byl školní zájezd, tak jsme se neflákali a naplno si užili pravou zimu, sníh a hory a vše,co k tomu patří. :)
Krásný výhled z horní stanice sedačkové lanovky


č.54.- Spát ve stanu
 Tak tohle byl taky zážitek. Stan byl s podsadou,takže spaní,jako takové, bylo úplně v pohodě. A jak jsem se tam vlastně dostala?
Na konci léta mi spolužačka nabídla, že s ní můžu jet na krátký zážitkový tábor speciálně upravený pro starší děti-mladistvé (cca od 15let) . Pod něčím takovým si většinou každý hned představí alkohol,cigarety,sex a Bůh ví co. Ale tohle byl ten nejslušnější tábor na jakém jsem kdy byla. Bez sprostých slov a jiného ,,zakázaného" a věřte tomu nebo ne,ale tento týden si budu pamatovat celý život. Ono jít s těžkými krosnami 12 kilometrů,když ani nevíte kam, nebo hrát v dešti nekonečnou honičku, než přestane pršet, běhat v noci v lese ,když vás nahání nějací cizí lidi, to je teprve dobrodružství! Slovy nepopsatelné. kdo nezažije,nepochopí.

Tímto chci Aničce poděkovat, že jsem mohla být součástí této báječné akce. :)

Vodní bitva


č.98.- Udělat si tiramisu ...banánovou !
Tak jsem se zase něco rozhodla ukuchtit. A jelikož je mascarpone, které by mělo pravé tiramisu obsahovat, docela drahé a tučné ,tak jsem zvolila jednodušší variantu, která byla mimochodem moc dobrá ! :)
Tady máte pro inspiraci recept, podle kterého jsem postupovala:
Ingredience
Žloutek
Dětské piškoty 1 balení
Banány
Smetana ke šlehání
Kakao  
Moučkový cukr  
Tvaroh 2 ks
Káva  
             
Tiramisu s banánem

Postup přípravy:

Žloutek utřeme nebo ušleháme s hrstkou moučkového cukru. Ušleháme smetany, do ušlehané smetany přidáme měkké tvarohy (vaničky). Do dortové formy poklademe vrstvu piškotů namočených v kávě, potřeme náplní, kterou jsme vytvořili,posypeme trochou kakaa, poklademe nakrájeným banánem na kolečka, znovu opakujeme proces. Nakonec zasypeme hodně kakaem. Dáme alespoň na půl dne vychladit do lednice.
Dávám do kasičky 5x 15 korun!(viz.jeden z úkolů) Už jen pár cílů a mám splněno! Času už moc nezbývá, ale já věřím, že to zvládnu. Tak mi držte palce! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)