Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

středa 10. června 2015

89 aneb Neera detox a její průběh

Neera Detox

Od 15.4. 2015 do 21.4. 2015

Jelikož už jsem dlouho uvažovala o nějakém pročištění, rozhodla jsem se zkusit nějaký osvědčený detox a různé blogerky, celebrity i obyčejní lidé zkoušeli tenhle ,,zázračný“ sirup Neera. Přečetla jsem si nějaké recenze, shlédla videa, zjistila jak to vlastně všecko funguje, a rozhodla se jít do toho! Koupila jsem si ve zdravé výživě tenhle sirup a začala se připravovat na kůru...

Základem je vlastně jen tekutá strava v podobě sirupu, při níž je tělo zásobeno nezbytnými živinami pro pohotovostní fungování, takže je snadné nejíst žádnou pevnou stravu. Není to skutečný půst, neboť je tělo denně vyživováno 400-500 kaloriemi bohatými na minerály, stopové prvky a jednoduché cukry.
Opravdový půst znamená pít pouze vodu. Nejenže je to velmi obtížné vydržet, takový půst může být dokonce pro tělo oslabením.

Poctivě jsem si každý den zapisovala své pocity a zkušenosti. Tramtadadááá, představuji vám splněný úkol číslo 89 - Detox :

Den před kůrou: 
Suroviny nachystány, čerstvé citróny do zásoby nakupeny, a přípravy na samotnou kůru vrcholí. Dneska to bylo jen ranní smoothie, na svačinu jablko a v průběhu dne popíjení chia drinku. K závěru dne zeleninový vývar a před spaním už první dávka Psyllia (1 lžicka) pořádně zapitá vodou. Už jsem plná očekávání a strach z předchozích dnů se přeměňuje ve velikou zvědavost a touhu po tom, to vydržet a cítit se dobře.


Den 1:
Ráno jsem vstala, vymačkala 3 citróny a otevřela Neera sirup. Doufala jsem, že mi to nebude úplně proti chuti, protože jak jsem četla různé ohlasy, každému to sedlo úplně jinak. Namíchala jsem si svoji denní dávku, přidala kaeynský pepř a ochutnala. Je to fakt dobrý! Chuť se moc popsat nedá. Je to prostě sladké, ale zároveň dost pálivé a pikantní. Ráno jsem si ještě dala lžičku Psyllia a půlku sklenice slané vody (celou jsem prostě vypít nemohla :X). Snad to zítra půjde. Hlad, únavu, bolest hlavy nebo něco takového vůbec nepociťuji, cítím se úplně normálně a jídlo mi absolutně nechybí. Kdyby takhle kůra pokračovala takhle celou dobu, pila bych to klidně měsíce.

Den 2:
Ráno bylo až na slanou vodu v pohodě, namíchala jsem si Neera nápoj, přelila do plastových lahví a šla jsem do školy, kde jsem Neeru popíjela po douškách celý den, plus hodně vody. Docela jsem se bála, jak ten školní den zvládnu, ale bylo to daleko lepší, než jsem čekala. V jednu chvíli mi teda začalo kručet v břiše a tak jsem popadla Neeru a pořádně se napila. Za chvíli už zase bylo vše OK. Během dne jsem ještě vypila dva čaje Pur-Eh a k večeru si dala dvě lžičky Psyllia. Jen mě trošku zaráží, že na to jak hrozili, že budete pořád mít potřebu se vyprazdňovat, tak u mě tohle vůbec neprobíhá. Jediné čeho jsem si všimla, tak že mě z rána lehce bolela hlava, ale nic strašného, a na kůži mi vyrašilo pár pupínků což má být také projevem detoxikace. Ale jinak dnes byl úplně normální den se vším všudy.


Den 3:
Řeknu vám, pití teplé slané vody je fakt hnus. Dneska jsem úspěšně vypila celou sklenici,, ale hnedka jsem si musela udělat čaj a zapít to citronovou vodou, jinak by se mi asi udělalo šoufl. Hlad prostě nemám. Baví mě jenom pít Neeru. Ráno obětuji přípravě jídla celého dne pouze pár minut a pak ho akorát popíjím celý den. Normálně bych tím strávila minimálně hodinu, abych si nachystala jídlo na celý den. Navíc mi i dnes, třetí den, pořád chutná, takže vše je více než v pořádku. Akorát už jsem měla chuť na jídlo. Je divné jak všichni kolem vás říkají, jak mají hlad a že by si daly to a tamto a pak vytáhnou ty svoje obědy a svačiny a jdou si koupit ,,kávu“ z automatu. Nevadilo mi u toho být. Neměla jsem ani na většinu jejich jídla chuť. KROMĚ bílého jogurtu s mraženými jahodami a musli, který dnes na sváču vytáhla má spolusedící. Vonělo to a vypadalo opravdu dobře. Tak jsem jedla alespoň očima. To byl dnes jediný slabší moment. Jinak jsem si uvědomila, jak za běžný den utratíme spoustu peněz za jídlo. Támhle si jdu koupit snídani, potom něco z automatu na svačinu, do školní jídelny na oběd, po obědě kávička s nějakou tou sladkostí a nemluvě o tom, když přijdu hladová ze školy domů a sním všechno na co přijdu. Dnes má být ten údajný krizový den, tak třeba se zítra budu cítit ještě lépe!

Den 4:
Ráno jsem si ZASE namíchala ten svůj drink. Slaná voda musela jít stranou, to jsem vážně nedávala. Neera už mi tak nechutná jako ze začátku, ale to se dalo čekat. Celý den jsem strávila doma, uklízela jsem a učila se. Ale to učení mi vůbec nelezlo do hlavy a vůbec mi nešel nastartovat mozek. Tentokrát to přisuzuji Neeře. Na něco to svést musím. :D Hlad ani dnes nepřichází, ale místo něho na mě zaútočila obrovská chuť na bratrovi nachos, které nechal ležet na stole. Když od nich odešel, tak jsem měla nutkání se po nich vrhnout. Ale udržela jsem se :D Jinak jsem chodila celý den ve svetru zabalená do deky, protože mi byla hrozná zima. No, už se těším na onen den, kdy zas budu moci normálně jíst.

Den 5:
Dneska mě už máma přemlouvala, ať to skončím, že už to nemá cenu a že vypadám vybledle. Nebyla jsem namalovaná, takže možná proto jsem se jí taková zdála. Ale já to chci opravdu vydržet! Co mi teda vadí, tak je slaná voda, opět a k tomu nový poznatek a to, že je mi pořád strašná zima, což mi normálně vůbec nebývá. Mám ráda chladno. To ano, ale občas se fakt klepu. ALE ukončit to nechci, minimálně ještě do zítřka večer, protože bych neměla jak a kdy si udělat ty zeleninové šťávičky, co mají následovat. Ale celý den mi dneska tekly sliny na cokoliv, kdo něco jedl nebo vařil. To je fakt utrpení. Bojím se zítřejšího dne ve škole. To bude teprv sranda. 8 hodin v jedné místnosti s lidma, co jenom furt něco žerou. Ale tohle  mě stálo taky docela hodně peněz, takže to chci vydržet. A kdybych to předčasně ukončila, tak si za nějaký čas udělám jen menší víkendový detox, abych Neera sirup spotřebovala. Tak mi držte palce!

Den 6:
Tak dneska už to byla krizovka. Taťka přede mnou odpoledne mával čokoládou, kterou sice mám ráda, ale tentokrát bych se na ni opravdu s největší chutí vrhla a celou ji snědla! Sil to stálo fakt hodně. Už jsem se úplně těšila na zítra, jak si udělám tu blbou zeleninovou šťávu, kterou možná jiní pohrdají, ale já v téhle chvíli to vidím jako největší dobrotu na světě. Už se těšíííím :) .Večer jsem šla spát s pocitem, že jsem se dokázala překonat (sice jsem nevydržela 7dní, ale určitě víc, než jsem čekala. A i to se počítá..)

Den po kůře:
Hurá! Je to za mnou! :) Dneska na snídani jsem měla šťávu z červené řepy, jablka, pomeranče a mrkve. Mňamka! K obědu smoothie z ovoce a vloček a večer už zeleninová polévka. Žaludek si zase pomalu začal zvykat na normální jídlo.

Výsledky? No, docela vidět i cítit! :) Hezky jsem se pročistila :D Jak fyzicky tak i psychicky a získala jsem i nějaký menší váhový úbytek, a dokonce jsem nepřišla ani o žádné svaly! (Mohla jsem si to zkontrolovat na naší váze, která měří i svalovou  hmotu v těle.)
 Kdo by se chtěl pořádně očistit, tak bych to klidně doporučila, ale pro nějaké hubnoucí účinky, nebo jen tak, že to chcete zkusit si myslím, že tato kůra není moc vhodná. To raději začněte zdravě jíst a pořádně cvičit. ;)

www.bylinkyufilipa.cz

Pokud by vás kůra samotná zajímala, více informací najdete ZDE , a nebo se klidně ptejte i mě, ráda vám odpovím. :)

A co vy? Zkoušeli jste někdy nějaký detox? A jak to probíhalo? :)

1 komentář:

  1. Ahoj, narazila jsem na tuhle recenzi a je vážně super :)) Já Neeru absolvuju každé jaro a podzim. Chci co nejvíc ušetřit,takže spíš doporučím e-shop typu www.prirodnidetox.cz/neera-detox kde mají aspoň zadara poštu a poradí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)