Stav

Start : 9.10. 2012
Konec : Snad někdy v budoucnosti

čtvrtek 2. července 2015

Dalších 5 + prodloužení doby plnění

Dneska toho bude vážně hodně, tak snad vás tím neodradím. Snažila jsem se vám to trochu vynahradit za dlouhý čas NICnepublikování.... 
Tak jdeme na to.

Pár cílů jsem si musela trošku poupravit, protože bych je jinak nikdy nesplnila. :D
To se právě dostávám k tomu, že už minulý rok, ač vlastně nevědomky, jsem si splnila další přání,
 a to č. 99 = Vykoupat se v noci ve vodě.
koktejl.jpg, 17kB
Původní plán byl moře, jezero, nebo něco takového, ale poslední tři roky jsem u moře bohužel nebyla, tak musel stačit prachobyčejný bazén na mé letní brigádě, který teda byl strašně studený! Ale nám to nevadilo, byly jsme plní dobré nálady a náš bláznivý nápad,který jsme vymysleli přes den,když jsme tvrdě pracovali v letním rekreačním středisku, se v noci stal reálným. Bylo to skvělý! I za střízliva by určitě bylo! Fakt jsem nevěřila, že koupat se v noci v bazéně je tak jiný jako ve dne.... Možná to bylo těma drinkankama s paraplíčkem...


č.29 = Jít na festival - Brněnský Majáles

Tradiční studentský májový festival, který navštíví desetitisíce lidí po celé ČR v různých větších městech. Já šla už po druhé na ten brněnský. A stálo to zase za to. Jelikož mám ráda české interprety a za koncerty docela nerada utrácím, tak tohle byla ideální příležitost, jak se podívat v jeden den, za jeden lístek, za jednu cenu (ne až zas tak vysokou, okolo 400 korun) na plno dobrých vystoupení, užít si naplno hudbu, kterou přes rok poslouchám a samozřejmě by to nebylo ono bez mých super přátel, kteří mi po celou dobu dělali společnost. Super byly také fotokoutky, kde jste se mohli nechat vyfotit kdykoliv, s kýmkoliv a ještě zadarmo. Počasí vyšlo, areál byl dost velký na to, kolik tam bylo lidí, design kelímků podle mě úplně top. Jediné, co mi na letošním Majálese trošku vadilo, že hlavní kapely hráli ve stejnou dobu a i tak skončily. Tím pádem se dostat po jejich vystoupení v rozumný čas ven z areálu bylo zcela nemožné, protože celé Brněnské výstaviště se v jednu chvíli ,,rozhodlo", že už půjde domů. Kromě teda těch, co zůstali na afterparty, kde jsem já teda nebyla, ale slyšela jsem, že taky nebyla vůbec špatná.
Pokud uvažujete, že byste na Majáles šli, tak neváhejte :) Alespoň jednou tento festival navštívit není vůbec od věci a za mě jedině palec nahoru! :)

Tady máte Teaser z roku 2014 :)

A ti, co mě znají mě tam možná najdou... :D  (koncert UDG)


č.51 = Nasbírat 15 triček z navštívených měst

Tohle byl jeden z mých docela snílkovských přání. A splnilo se mi to! Jsem vlastníkem 16ti (ne-li už více) barevných obyčejných pánských triček s jednoduchým nápisem I ♥ určité město. Mám různé barvy, různá města z různých kontinentů a doopravdy VŠECHNY jsou originální a zakoupené jako ,,suvenýr" v tom určitém městě, odkud tričko pochází :) . Ne všecky jsem si kupovala já sama, protože do NY, Japonska nebo Dubaje bych se sice podívat určitě někdy chtěla, ale zatím jsem neměla tu možnost. Za to moji rodinní příslušníci ano a jsem moc ráda, že na mě mysleli tak, že mi koupili tohleto tričko . Díky ! :) Ale protože je normálně nosím, tak se mi nepodařilo je zachytit (třeba na fotce, že jo) všecky dohromady...A ono určitě zase nějaké přibude! Je to taková moje sběratelská vášeň. Já vám alespoň vypíšu všecky města, která zatím mám ;)
Je to psáno různě na přeskáčku a ne podle nějakého pořadí.

  1. Venezia
  2. San Marino
  3. Vienna
  4. New Yourk
  5. Berlin
  6. Paris
  7. London
  8. Dubai
  9. Abu Dhabi
  10. Lago di Garda
  11. Hurgada
  12. Rhodos
  13. Madeira
  14. Verona
  15. Bratislava
  16.  鹿児島県 (Kagošima)
  17. Basel

Tričko s potiskem I love Paris 


č.69 = Vyhrát soutěž
Ha! Tak tohle, abych se přiznala, byl cíl, u kterého jsem si byla docela jistá, že ho nesplním, protože vlastně nezávisel na mě, ale spíš na štěstí, které mi vlastně jaksi chybí. A nebo abych ho musela splnit, tak se musí stát nějaký zázrak. A světe div se! On se vážně stal. Já něco vyhrála. A nebylo to lízátko v soutěži, které jsem asi taky nikdy nevyhrála, ale opravdu spravedlivé nestranné losování v jedné neoficiální soutěži o ???. To vám řeknu až později :P
Teď jak jsem se k tomu dostala. Kamarádka mě přemluvila jedno krásné nedělní ráno vyrazit na přehradu na parník. Ale háček byl v tom, že abychom se tím parníkem mohli svézt, museli jsme si s jednou skupinkou bláznů z Brna a okolí zaběhnout na start, respektive na cíl. Že je to zmatený?
Tak ještě malý moment...
Projekt se jmenoval Sakrblé (skupinka bláznů), ujel mi parník. Ale nám ujet nesměl! Vyráželi jsme 10:30 z Přístaviště (našeho startu a zároveň prázdného parníku, který nás měl vzít nazpět) a běželi jsme podél hráze až do Veverské Bitýšky, kam bylo v plánu doběhnout dřív než ten parník. Protože jinak by nám ujel a něměli bychom se jak dostat zpět! Trasa byla dlouhá 9,3 kilometrů, pro mě totálního antiběžce docela strašidelný číslo, a délka jízdy parníku byla hodinka a 20 minut... Náš běh trval hodinu a 10 minut! Takže hurá! Sice jsem chvílemi myslela, že vyplivnu plíce, ale moje běžecká skupinka mě podržela, psychicky samozřejmě! Táhnout mě díky Bohu nemuseli, a zvládli jsme to!
 A ten pocit pak! Úžasný :)) A už se pomalu dostávám k vyplnění tohohle cíle. I když doběhnout dřív než parník opravdu byla výhra, ale ne ta, o které dnes píši tenhle článek.
Tahle skupina totiž hlavně ráda skáče z mostu a s nimi si za menší poplatek může skočit každý. A Sakrblé project jako pořadatelé tohoto běhu losovali i pár lidí, kteří vyhráli možnost si s těmito blázny párkrát zadarmo skočit z mostu. (Neděste se, žádný bungee jumping to není, jen Kienova houpačka! :D)
A ANO! Já jsem byla jedna z těch šťastlivců, na které se konečně usmála štěstěna. která byla vylosovaná a získala poukázku na 2 skoky ze Stropešínského mostu :) Tak snad se brzy uvidíme, kluci! :P :)
Kdyby vás zajímaly nějaké informace o běhu, tak o nás dokonce napsali článek v novinách :)
A skupinu Sakrblé najdete i na Facebooku, kdyby jste si taky třeba chtěli skočit. ;)

Nakonec jsme vlastně všichni zvítězili... :)

DOZNÁNÍ 

A teď se vám musím přiznat, že pár cílů už nejsem schopna splnit za tak krátký čas..(Strašně rychle to uběhlo, fáážně!) Proto jsem se rozhodla trošku ošvindlovat pravidla, i když vím, že to malinko ztrácí podstatu toho projektu, ale jelikož jsem skoro rok cíle vůbec neplnila, a hodně se na všecko vykašlala, tak si myslím, že nebude vadit o měsíc či dva (nebo tři?) si projekt prodloužit . :) Doufám, že jsem ve vašich očích neklesla! Přidávám jeden aktuální FTÍPEK jako omluvu! 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti, za tvůj názor ! :)